مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-01حوادث

اخبار پلیس مازندران| از توقیف تریلر حامل 118 کیلوگرم تریاک تا رهایی گروگان در زابل


فرمانده انتظامی استان مازندران، از توقیف تریلر حامل 118 کیلو گرم تریاک در محور ساری - قائم شهر خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران، از توقیف تریلر حامل 118 کیلو گرم تریاک در محور ساری - قائم شهر خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه تریلر حامل تریاک در پوشش حمل بار سنگ و سرامیک ساختمانی در محور ساری – قائم شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی تریلر مورد نظر در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این خودرو را در حوالی شهرستان قائم شهر متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق شدند، 118 کیلوگرم تریاک را که در ظرف های پلاستیکی یک و نیم لیتری در کف خودرو جاساز شده بود،کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری دو متهم در این ارتباط خبر داد و افزود: خودرو نیز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

مفخمی با اشاره به انهدام سه باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان مازندران طی دو هفته گذشته از اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر در این خصوص خبر داد و افزود: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بیش از 264 کیلو گرم انو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار پلیس مازندران| از توقیف تریلر حامل 118 کیلوگرم تریاک تا رهایی گروگان در زابل

اخبار پلیس مازندران| از توقیف تریلر حامل 118 کیلوگرم تریاک تا رهایی گروگان در زابل